SLEDITE NAM

Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Sunshine (v nadaljevanju splošni pogoji poslovanja) so sestavljeni v skladu z veljavnimi predpisi Republike Slovenije ter veljajo za vse uporabnike predmetnega portala. Ti splošni pogoji poslovanja določajo nakupe preko spletne trgovine SUNSHINE preko portala, varstvo osebnih podatkov ter druge pravice in obveznosti uporabnika in ponudnika.

Upravljavec predmetnega portala je SUNSHINE d.o.o., Celarčeva 8, 1000 Ljubljana, davčna številka:, 90765133, matična številka: 8149666000, (v nadaljevanju ponudnik).

Z registracijo spletni trgovini SUNSHINE oziroma z uporabo spletnega portala, uporabnik sprejema te splošne pogoje poslovanja in potrjuje, da je z njimi seznanjen in se z njimi strinja.

1. REGISTRACIJA IN PRIJAVA

Novi uporabnik se na portalu registrira tako, da na portalu izbere ustrezno ikono za registracijo. Uporabnik mora vpisati zahtevane podatke ter nato klikniti na gumb ustvari. Uporabnik na svoj elektronski naslov prejme aktivacijsko povezavo, s katero aktivira svoj »račun«. Ko ima uporabnik račun aktiviran, lahko brez težav nakupuje v spletni trgovini SUNSHINE.

Za opravo spletnega nakupa je možna za registrirane kupce in neregistrirane. Neregistrirani kupci bodo mogli vsakič ob nakupu izpolniti zahtevana polja.

Uporabnik, ki je že registrirani, za prijavo v spletno stran vpiše zgolj svoj elektronski naslov in geslo (registriran uporabnik).

2. NAROČILO

Na spletnem portalu SUNSHINE lahko nakupujejo tako fizične kot pravne osebe.

Uporabnik izbere želeni izdelek tako, da klikne na gumb »dodaj v košarico«.

Uporabnik lahko izbrane izdelke iz košarice odstrani, poveča njihovo količino ali pa preprosto nadaljuje nakup. V naslednji fazi nakupa se uporabniku izpišejo podatki o kupcu in podatki, kamor se bo paket dostavljal. Nadalje mora uporabnik izbrati tudi način plačila, kjer je na izbiro plačilo z gotovino ob prevzemu ali po predračunu.

Nadalje sistem uporabnika opozori, da je zaključil z nakupom. Uporabnik na elektronski naslov, ki ga je navedel ob registraciji s strani ponudnika prejme potrditev naročila. Nadalje uporabnik ob sprejemu naročila v obdelavo o tem na posredovani elektronski naslov prejme avtomatsko sporočilo, kakor nato tudi sporočilo o zaključeni obdelavi naročila in odposlanem blagu. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu obvesti uporabnika o tem, kam lahko pošlje svoje ugovore, pripombe, zahtevke in izjave, uporabnika potrošnika pa pouči tudi o možnosti odstopa od pogodbe.

Ob prejemu naročenih izdelkov uporabnik prejme tudi podatke o naročilu v pisni obliki.

3. VARNOST NAKUPA

Ponudnik za prenose vseh podatkov uporabnika uporablja tehnologijo SSL, ki skrbi za kodiranje vseh informacij, poslanih z naročili uporabnika. V primeru neizpolnitve obveznih vnosnih polj sistem samodejno zazna napako in opozori uporabnika pred oddajo naročila.

Uporabnik je sam odgovoren za dostop do svojega uporabniškega računa in bo tudi sam poskrbel za varovanje uporabniških podatkov in gesel. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov in odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih oziroma neresničnih podatkov.

4. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku vselej zagotovil naslednje informacije:

podatke o podjetju (firmo, sedež, davčno, matično številko),

kontaktne podatke, za hitro in učinkovito komuniciranje,

bistvene lastnosti blaga oziroma storitve,

ceno blaga ali storitve,

morebitnem stroške dostave,

podrobnejšo ureditev plačila ter način in rok dobave ali izpolnitve,

potrošniku informacijo o pravici odstopiti od pogodbe v skladu s 43. č. členom Zakona o varstvu potrošnikov in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca odstop od pogodbe,

časovno veljavnost ponudbe in cene,

pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

5. PLAČILO

Uporabnik lahko izbira med sledečimi možnostmi plačila:

z gotovino (ob prevzemu ali dostavi),

nakazilo na TRR.

Gotovina – plačilo z gotovino se opravi ob prevzemu blaga, ko dostavna služba DPD Slovenije ali Pošta Slovenije na želeni naslov dostavi paket.

Nakazilo – plačilo z nakazilom na TRR. Kupec se sklicuje po številki naročila. Ko plačilo izvrši nam za hitrejšo obdelavo naročila sporoči na info@sunshine.si . V kolikor uporabnik v roku 5 dni ne bo poravnal zneska po naročilu, bo naročilo stornirano in kot tako ne bo več upoštevano.

6. CENE IN BLAGO

Cene, ki se nahajajo na spletni strani SUNSHINE, veljajo izključno za spletno prodajo.

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. V ceno je vključen DDV, saj ponudnik je davčni zavezanec. Cene nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Znesek poštnine ni vštet v ceno izdelkov. Cene tako ne vsebujejo stroškov dostave oziroma poštnine, le-ti pa so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila in nadalje tudi na računu. Strošek dostave in pošiljanje izdelkov je na območju Republike Slovenije brezplačno nad 5,00€.

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe tehničnih opisov in konfiguracij brez predhodnega obvestila. Slike so samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja oziroma lastnosti izdelka.

Roki veljavnosti akcije, so navedeni ob akcijski ponudbi.

7. DOSTAVA IN DOBAVNI ROK

Sistem spletne trgovine SUNSHINE je zastavljen tako, da sproti obvešča uporabnika v kateri fazi je naročilo. Izdelki, ki so na zalogi, bodo dostavljeni v roku 2-3 delovni dni, šteto od dneva dokončne potrditve naročila.

Naročeni izdelki bodo dostavljeni preko DPD Slovenija d.o.o., kar pomeni, da naročene artikle dostavi kurir na naslov uporabnika, ki ga je slednji navedel ob naročilu. Za naročila na območju Republike Slovenije je poštnina brezplačna. Praviloma se dostave vršijo v dopoldanskih urah, v primeru, da paketa uporabnik ne more sprejeti, ga lahko slednji prevzamete kasneje ali ob dogovoru s kurirjem dostavne službe. V primeru plačila na TRR je blago odposlano šele po prejemu nakazila na TRR ponudnika.

Za izdelke, ki jih v določenem trenutku ni na zalogi, se rok dobave ustrezno poveča, o čemer bo uporabnik obveščen po elektronski pošti ali po telefonu. Uporabnik ima v tem primeru pravico takoj odstopiti od naročila, če se ne strinja z rokom dobave. Izdelek, ki ni na zalogi bo za uporabnika takoj naročen pri ponudnikovih dobaviteljih, naročilo uporabnika pa bo urejeno, ko bo ponudnik prejel izdelek na zalogo.

Dostava je možna na območju Republike Slovenije, v kolikor ni izrecno dogovorjeno drugače. V primeru dostave izven ozemlja Republike Slovenije, ponudnik pripravi ponudbo, ki vsebuje rok dobave in strošek dostave do želene destinacije. Pošiljke so poslane izven območja Republike Slovenije le proti doplačilu poštnine za tuj naslov in avansnim plačilom.

8. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Potrošnik (velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo ali uporabljajo blago za namene izven svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga ponudniku pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik lahko svoj odstop z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja odstop od pogodbe in sicer po elektronski pošti na e-naslov info@sunshine.si ali na naslov:

SUNSHINE d.o.o.

Celarčeva ulica 8, 1000 Ljubljana

Slovenija

Rok za vračilo začne teči naslednji dan po dnevu, ko je potrošnik blago prejel. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Potrošnik mora blago vrniti ponudniku nemudoma po odstopu, najkasneje pa v štirinajstih (14) dneh od sporočila o odstopu. Zgolj vračilo blaga v roku za odstop, ki mu ni priložena odstopna izjava, se ne šteje za odstop od pogodbe.

Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ponudnik ne sprejema. V primeru dostave na stroške ponudnika bodo kupcu obračunani stroški vračila po veljavnem ceniku DPD Slovenija. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja, ponudnik ne odgovarja.

Potrošnik mora blago vrniti ponudniku nepoškodovano, v nespremenjeni količini ter v originalni nepoškodovani embalaži. Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe oz. vračila. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je le to posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik mora odstopni izjave priložiti kopijo računa in podatke o transakcijskemu računu, na katerega bo ponudnik lahko vrnil opravljena vplačila.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v roku štirinajst (14) dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

9. NAPAKE BLAGA

V kolikor ima izdelek stvarne napake mora uporabnik, v zakonskem roku ponudnika obvestiti o napaki in v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda. V zvezi s tem se uporabljajo zakonske določbe Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov.

10. GARANCIJA

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali računu. V kolikor je za blago dana garancija, je garancijska izjava priložena dobavljenemu izdelku. Informacija o garanciji je navedena med drugim tudi na spletni strani, kjer je izdelek predstavljen. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko uporabnik kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Garancija je veljavna ob upoštevanju pogojev in navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki, pooblaščeni serviserji so navedeni na garancijskem listu.

11. PRAVNA OBVESTILA

Slikovno gradivo in vsebine na spletni strani Sunshine.si  je last podjetja Sunshine d.o.o. in jih je prepovedano prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez pridobljenega dovoljenja.

Sunshine d.o.o. se bo po najboljših močeh trudil zagotavljati točne in ažurne podatke na svojih straneh, vendar ne prevzema nobene odgovornosti za morebitno netočnost informacij ter tudi ne za morebitno škodo nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij. Sunshine d.o.o. si pridržuje tudi pravico, da brez predhodnega opozorila kadarkoli spremeni vsebino teh spletnih strani.

12. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

11.1. Z registracijo v spletno trgovino SUNSHINE, uporabnik dovoljuje, da sme kot upravljavec zbirke osebnih podatkov posredovane osebne podatke uporabiti in obdelovati v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov ter z namenom, ki je določen v nadaljevanju.

11.2. Upravljavec obdeluje osebne podatke uporabnika, ki jih je le-ta vnesel v registrski obrazec (fizična oseba: ime, priimek, naslov, poštno številko, kraj, telefon ali GSM – neobvezno, datum rojstva – neobvezno, elektronski naslov, geslo); pravna oseba: ime, priimek, telefon ali GSM, elektronski naslov – v kolikor iz njega izvirajo osebni podatki, geslo, ponovitev gesla).

Prav tako pa se zbirajo tudi naslednji podatki: podatki o nakupih in obračunanih ugodnostih: datum nakupa, vrsta nakupa, vsebina nakupa, vrednost nakupa, način plačila.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil za potrebe izpolnitve naročila (izvajanje transakcije, izstavitev računa, dostava izdelka, vse v zvezi z naročilom) in ostalo z naročilom povezano in potrebno komunikacijo.

Dodatni namen obdelave za katerega uporabnik na podlagi registracije ter sprejemom teh splošnih pogojev poslovanja daje svoje privoljenje, sledeče:

statistična obdelava,

trženjske raziskave,

segmentacija kupcev,

obdelava preteklega nakupnega obnašanja,

obveščanje o novostih v ponudbi in poslovanju,

pošiljanje reklamnega gradiva in

vabil na dogodke

ter za obveščanja o nagradnih igrah

Uporabnik določen v prejšnjem členu izrecno soglaša, da ponudnik lahko posreduje nekatere osebne podatke (ime, priimek, telefonsko številko, elektronski naslov, poštno številko) pogodbenim obdelovalcem upravljavca zbirke osebnih podatkov, s katerimi ima ali bo imel slednji sklenjene pogodbe o obdelavi osebnih podatkov in ki podatke obdelujejo ali bodo obdelovali v njegovem imenu in za njegov račun. Uporabnik se nadalje izrecno strinja in pooblašča ponudnika, da osebne podatke posreduje podjetju SUNSHINE d.o.o. za namene pošiljanja oglasnega gradiva, obveščanja o novostih v njihovi ponudbi in poslovanju, podjete SUNSHINE d.o.o. pa se zavezujejo prejete osebne podatke uporabljati in hraniti skladno z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov.

11.3. Šteje se, da uporabnik s sprejetjem splošnih pogojev poslovanja spletni trgovini SUNSHINE in zaključeno registracijo, daje izrecno osebno privolitev v uporabo in obdelavo osebnih podatkov. Na podlagi njegove osebne privolitve sme upravljavec osebne podatke obdelovati za namene, ki so opisani v točki 12.2. splošnih pogojev poslovanja.

11.4. Uporabnik lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način (npr. preko elektronske pošte) zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke, za namen neposrednega trženja. Upravljavec bo v 15 (petnajstih) dneh ustrezno preprečil uporabo osebnih podatkov za namen neposrednega trženja ter o tem v nadaljnjih 5 (petih) dneh pisno ali na drug dogovorjen način (npr. prek elektronske pošte) obvestil uporabnika, ki je to zahteval.

11.5. Posredovani osebni podatki se bodo shranjevali in uporabljali le toliko časa, dokler bo to potrebno za dosego namena, zaradi katerega so se zbirali oziroma obdelovali.

11.6. Uporabnik s sprejetjem teh splošnih pogojev poslovanja tudi potrjuje, da je seznanjen s pravico do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj, v skladu z določbami vsakokratno veljavnega zakona, ki ureja varstvo osebnih podatkov.

V primeru morebitnih vprašanj v zvezi z varstvom osebnih podatkov, lahko uporabnik slednja posreduje na naslov Celarčeva 8, 1000 Ljubljana ali preko elektronske pošte ne e-naslov info@sunshine.si.

BREZPLAČNA POŠTNINA | DOSTAVA 2-3 DNI | PREMIUM KVALITETA