Splošni pogoji

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Lastnik spletne trgovine Sunshine.si je Sunshine d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik).
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Sunshine.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da zapustite strani spletne trgovine Sunshine.si. Sunshine d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani Sunshine.si kadarkoli, brez predhodnega obvestila.

Načini plačila

V spletni prodajalni Sunshine.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu (pri izbiri osebnega prevzema v optiki plačilo z gotovino ni možno – potrebno je plačilo v naprej. Prav tako ni možno v primeru nakupa korekcijskih očal.)
  • plačilo po predračunu
  • s paypal
  • s kreditno kartico (maestro, mastercard, visa)

Plačilo z gotovino ob prevzemu

Plačilo opravite ob dostavi pošiljke. Če se odločite za plačilo po povzetju, potem boste skupaj s paketom prejeli račun s položnico, ki jo boste poravnali poštnemu uslužbencu. Pri plačilu s posebno položnico se Pošti Sloveniji plača provizija v skladu s cenikom.

 

Plačilo s PayPal-om

Ko zaključite z naročilom boste preusmerjeni na PayPal spletno stran, kjer se nato z geslom (PayPal geslo) in elektronskim naslovom (Email address) povežete (Log In) v vaš PayPal račun.

V svojem PayPal računu preverite podatke in potrdite plačilo računa (Pay Now). Kmalu zatem dobite informacijo, če je bilo vaše plačilo realizirano. Če je bilo tako je s tem postopek plačila zaključen.

 

Plačilo s kreditno kartico

Če ste izbrali plačilo s kreditno kartico boste po zaključku naročila in po potrditvi zagledali:

Vnos podatkov kreditne oz. debetne kartice

  • Znamka kartice(izberite ponudnika kreditne kartice)
  • Številka kartice(vpišite številko kreditne kartice)
  • Ime lastnika(vpišite podatke lastnika kartice)
  • Datum veljavnosti– mesec/leto
  • Verifikacijska stevilka(CSC številka). Pri Mastercard in Visa jo najdemo na zadnji strani kartice

Dostava

V primeru nakupa blaga nad 59,99€ (strošek poštnine se ne upošteva) stroške pošiljanja plača ponudnik (Sunshine d.o.o.). V primeru nakupa pod 59,99€, stroški dostave znašajo 3,99€. Naročeno blago vam bo dostavil DPD Slovenija. DPD Slovenija lahko ob neuspelem vročanju paket preda v Paketno trgovino ali v Paketomat. Partner DPD Paketna trgovina Petrol ali OMV vam bosta dodatno zaračunala storitve vročanja paketa 0,30€ in obdelavo odkupnine 0,85€. Plačilo z gotovino na paketomatu ni možno.

Za splošne pogoje DPD dostavne službe kliknite https://www.dpd.com/si/home/koristne_povezave/spp

Vračilo blaga

Kupec lahko kupljeno blago v roku 14 dni pošlje nazaj v naše skladišče Sunshine d.o.o.,, Celarčeva 8, 1000 Ljubljana ali nas o tej želji obvesti po e-pošti ([email protected]) v 14 dneh po prejemu blaga, brez da bi moral navesti razlog za svojo odločitev. Vrnjeni izdelki morajo biti nepoškodovani in v originalni embalaži. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Priložena mora biti tudi kopija računa. Kupnino vrnemo nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. Sunshine d.o.o. lahko zadrži vračilo prejetih plačil vse do prevzema vrnjenega blaga ali vse dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Kupec (potrošnik) v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga.

Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je ta uporabil, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri vračilu očal z vgrajenimi korekcijskimi stekli (lečami), se šteje, da je izdelek blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika (43.č člen ZVPot) in je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam. Zaradi svoje narave blago ni primerno za vračilo in zaradi tega potrošnik nima pravice do odstopa od nakupa (vračila kupljenih izdelkov), razen če ni drugače opredeljeno.

V primeru vračila korekcijskih očal vam kupnine za stekla v skladu z 43.č člen-om ZVPot ne moremo povrniti. Očala z vgrajenimi korekcijski stekli morajo biti nepoškodovana in vrnjena v original embalaži. Za korekcijska očala za katera ste že oddali naročilo in so stekla že v postopku izdelave, a še niso bila odposlana vračilo denarja za stekla ni možno.

Pogoj za pridobljen kredit oz. popust je določen znesek. V kolikor vračilo artikla zniža vrednost nakupa v tej meri, da kredit oz. popust ni več upravičen, se le ta odšteje pri vračilu artikla. Primer: Vrednost nakupa je bila 100€ akcija pri nakupu je bila SUNSHINE15 kar je zneslo pri plačilu 85€. V primeru da vrnete izdelke v vrednosti 20€, se kredit/popust ne upošteva več in se od tega zneska (vračila) odšteje, kajti do kredita/popusta niste več upravičeni.

Blago, kupljeno pri ponudniku, uporabnik uporablja na lastno odgovornost, pri čemer mora dosledno upoštevati navodila proizvajalca za pravilno uporabo, navodila strokovnjaka, ki je kontaktne leče uporabniku predpisal ter hoditi na redne okulistične preglede. Ponudnik ne odgovarja za morebitne zdravstvene težave povezane z uporabo blaga, kupljenega pri ponudniku.

 Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali garancijskem listu. Garancija se lahko uveljavlja ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu- znaša 2 leti.

Kupec se lahko obrne na informacijo o garanciji preko elektronske pošte na [email protected].

 

Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake

Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot) določa, da mora prodajalec (Sunshine d.o.o.) potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo. Prodajalec odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna (37. Člen ZvPot):

1.če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2.če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3.če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4.če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
    • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
    • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom (če je to mogoče) ali
    • vrne plačani znesek.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot).

 

Reklamacija očal

Pred prvo uporabo očala skrbno preglejte za morebitne poškodbe (praske, lise, in druge napake). Če ste opazili poškodbo in druge nepravilnosti na očalih nas kontaktirajte.

Cene

Vse cene v spletni trgovini Sunshine.si so navedene v EUR (€) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Kljub zagotavljanju ažurnosti in točnosti podatkov, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. Ker kupcu želimo zagotoviti kar se da najugodnejšo ceno je lahko cenik, objavljen na spletni strani drugačen od trenutnega in se lahko spreminja tudi večkrat dnevno.

Varovanje osebnih podatkov

Sunshine d.o.o. spoštuje vašo pravico do zasebnosti in stremi h najvišji stopnji varstva vaših osebnih podatkov. Zato smo pri nudenju naših storitev preko te spletne strani zavezani k delovanju v skladu z zakoni in predpisi, ki opredeljujejo varovanje osebnih podatkov, zlasti v skladu z vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Zakonom o elektronskih komunikacijah ter Splošno uredbo EU o varstvu podatkov.

Podjetje se zavezuje, da bodo zbrani osebni podatki, ki jih boste posredovali preko spletne strani, uporabljeni v skladu s to Izjavo o varstvu osebnih podatkov, da vaših osebnih podatkov ne bo prodajalo, posojalo ali kakorkoli drugače posredovalo tretjim osebam, razen v zakonsko določenih primerih.

Omejitev odgovornosti

Za zagotavljanje kakovosti storitev se ponudnik trudi zagotavljati pravilnost in ažurnost podatkov na spletni strani Sunshine.si. Vseeno obstaja možnost napak pri vnosu podatkov, spremembi lastnosti artikla ali pri roku dostave. V tem primeru imajo uporabniki možnost, da odstopijo od pogodbe (naročila) ali izberejo zamenjavo artikla.

Vsebina objavljena na spletni strani je zagotovljena s strani ponudnika, kot informativna storitev. Spletna stran ne vsebuje informacij o vseh očesnih boleznih, kot tudi ne vsebuje vseh zdravstvenih informacij, ki so relevantne očesnim potrebam. Informacije dostopne na spletni strani so le splošne informacije in so namenjene k spodbujanju komunikacije med vami in vašim očesnim zdravnikom. Spletna stran ne nudi medicinske diagnostike za nobenega posameznika in ne sme biti uporabljena kot nadomestek profesionalnim medicinskim nasvetom, diagnostiki in zdravljenju. Vsa specifična zdravstvena vprašanja, ki jih imate glede vašega zdravstvenega stanja, zdravljenja in diagnostike morate postaviti vašemu očesnemu zdravniku. Nikoli ne smete neupoštevati mnenja vašega zdravnika ali zavlačevati pri iskanju strokovnih informacij o vašem zdravju zaradi informacij dostopnih na ponudnikovi spletni strani. Razen izrecno in nedvoumno podanih informacij.

Pritožbe in spori

Sunshine d.o.o. se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru kakršnihkoli težav se kupec lahko obrne na ponudnika storitve (Sunshine d.o.o.) preko elektronske pošte na [email protected]. Pritožba se odda preko elektronske pošte na [email protected] Postopek obravnave pritožbe je zaupne narave. Sunshine d.o.o. se zaveda, da je reševanje potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Sunshine d.o.o.  si prizadeva za reševanje sporov izvensodno oziroma da se spori rešijo sporazumno.

Potek Nakupa

  • povzetek košarice: Prikazan je seznam vseh izdelkov, ki jih kupec izbere. z vnesenimi podatki in s količinami.
  • prijava: V tem delu se mora uporabnik prijaviti. če pa nakupuje prvič pa pred tem še registrirati. vnos naslovov za dostavo: Izberite naslov za račun oziroma naslov za dostavo,
  • način dostave: Uporabnik si izbere način dostave ta je preko DPD Slovenije.
  • plačilo in zaključek naročila: V tem razdelku si uporabnik izbere način plačila. Preko povzetja, z bančnim nakazilom, kreditno kartico ali preko Paypal računa.

Virtualno ogledalo

Spletna stran Sunshine.si s ti. virtualnim ogledalom (virtual mirror) omogoča 3D pomerjanje očal preko kamere računalnika, pametnega telefona ali tablice. Uporaba virtualnega ogledala je prostovoljna in služi kot zagotavljanje boljše storitve. Video material se ne shranjuje na serverjih, shranijo se samo piškoti očal, ki so izbrane za pomerjanje. Virtualno ogledalo služi le kot pomoč pri izbiri očal in ne more biti pravo merilo, saj se lahko velikost očal in obraza razlikuje od posameznika. Sunshine d.o.o. zavrača kakršnokoli odgovornost pri napačni izbiri očal na podlagi izbire preko virtualnega ogledala.

Aplikacija za merjenje zenične razdalje (PD)

Aplikacija za merjenje zenične razdalje (PD) služi kot pomoč pri določitvi zeninčne razdalje.

Rezultati meritve so informativni, zato zavračamo kakršnokoli odgovornost pri napačni izmeri zenične razdalje oziroma morebitni razliki med zenično razdaljo, ki jo zmeri aplikacija in optik.

Za najbolj natančne meritve svetujemo uporabo kamere s HD resolucijo in natančno sledenje navodil.

Slikovni material in rezultati meritev se ne shranjujejo in se po zapustitvi aplikacije avtomatično zbrišejo.

Koda za popust

 

  • Akcija: npr. –10% NA VSA OČALA: Če v košarici vpišete aktualno kodo za popust, prejmete 10% popust na katerakoli očala. V košarici je jasno prikazana stara cena, cena z upoštevanim popustom ter skupni prihranek.
  • Akcija: 3€ popusta na vaš nakup, velja za nakupe nad XX €, pri čemer se poštnina v tem znesku ne upošteva.

Akcije in popusti se med seboj ne seštevajo in se izključujejo. Koristite lahko le eno kodo za popust.

Prejmi posebne ponudbe