POGOJI UPORABE
Celotne splošne pogoje najdete spodaj. Za lažje razumevanje smo pripravili nekaj ključnih točk:
POLITIKA ZASEBNOSTI
Pri Sunshine se zavedamo pomena zasebnosti in osebnih podatkov. Zato smo procese načrtovali tako, da so čim prijaznejši in pregledni. Izpostavili smo nekaj ključnih točk, celoten dokument pa je dostopen na spodnji povezavi.
info@sunshine.si
POGOJI POSLOVANJA
Lastnik spletne trgovine Sunshine.si je SUNSHINE, trgovina d.o.o., Celarčeva 8, 1000 Ljubljana, Slovenija, Reg. številka: 8149666000, vpisana v sodni register Okrožnega sodišča v Ljubljani, Slovenija;(v nadaljevanju ponudnik).
Podatki o podjetju
Sunshine, trgovina d.o.o.
Celarčeva 8
1000 Ljubljana
Slovenija
DŠ: SI90765133
Matična številka: 8149666000
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Sunshine.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da zapustite strani spletne trgovine Sunshine.si. Podjetje SUNSHINE, trgovina d.o.o., si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani Sunshine.si kadarkoli, brez predhodnega obvestila.
Načini plačila
V spletni trgovini Sunshine.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
– z gotovino ob prevzemu
– plačilo po predračunu (TRR)
– s paypal
– s kreditno kartico
-z darilnim bonom
Plačilo z gotovino ob prevzemu
Plačilo opravite ob dostavi pošiljke.
Pri izbiri korekcijskih očal z vašo dioptrijo, plačilo ob prevzemu ni možno. Potrebno je plačilo v naprej.
Plačilo preko spletne banke oz. plačilo po predračunu
Če želite naročilo poravnati preko spletne banke, znesek nakažete na naš transakcijski račun IBAN SI56 0400 0027 9433 661 (OTP d.d.).
Plačilo s PayPal-om
Ko zaključite z naročilom, boste preusmerjeni na PayPal spletno stran, kjer se nato z geslom (PayPal geslo) in elektronskim naslovom (Email address) povežete (Log In) v vaš PayPal račun.
V svojem PayPal računu preverite podatke in potrdite plačilo računa (Pay Now). Kmalu zatem dobite informacijo, če je bilo vaše plačilo realizirano. Če je bilo, je s tem postopek plačila zaključen.
Plačilo s kreditno kartico
Če ste izbrali plačilo s kreditno kartico boste po zaključku naročila in po potrditvi zagledali:
Vnos podatkov kreditne oz. debetne kartice
Plačilo z darilnim bonom
Plačilo z darilnim bonom je možno samo z bonom, kupljenim v
spletni trgovini sunshine.si. Vsak bon ima edinstveno kodo in je časovno omejen
– 24 mesecev. Pri izbiri plačila z bonom, mora kupec ob oddaji naročila v
košarici v polje “Koda za popust”vpisati unikatno kodo iz bona. Pri plačilu z
darilnim bonom je možno uporabiti tudi morebitno aktivno kodo za popust. Bon je
možno unovčiti le ob enkratnem nakupu v celotnem znesku. Če vrednost nakupa
presega vrednost bona, kupec doplača le razliko z enim izmed ostalih možnosti
plačil – glej Način plačila. Z bonom je možno plačati katero koli blago ali
storitev, ki jih ponuja spletna trgovina.
V primeru neprevzema pošiljke, plačane z bonom, se pošiljka vrne prodajalcu.
Prodajalec bo preklical kupčevo naročilo in vrnil kupnino. V tem primeru se
znesek bona vrne na profil stranke v obliki dobroimetja. Če je bil nakup plačan
z bonom in ostalimi sredstvi (doplačilo), se lahko kupec odloči, v kakšni
obliki želi, vračilo doplačila (na TRR ali dobroimetje na profil stranke).
Vrednost darilnega bona je navedena na bonu. Bon je v elektronski
obliki – v formatu PDF ali v fizični obliki. Kupec prejme bon po e-pošti po
prejemu plačila ali po pošti. Vsak kupon ima edinstveno kodo, je časovno omejen
in ga je mogoče unovčiti samo v spletni trgovini sunshine.si. Bona ni mogoče
zamenjati za denar. Neuporabljenega bona ni mogoče zamenjati za za drugi bon
ali kako drugače nadomestiti. V primeru odstopa od pogodbe ali preklica
naročila plačanega z bonom, se znesek, plačan z bonom, vrne v obliki
dobroimetja na profil kupca, ki je unovčil bon.
Opozorilo:
Bon je potrebno plačati vnaprej.
Bona ni mogoče plačati z gotovino ob dostavi.
Izdaja računa
Kupec prejme original račun ob dostavi in plačilu naročenih artiklov. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.
Shranjevanje naročila oziroma pogodbe
Potrjeno naročilo oziroma sklenjena pogodba se v elektronski obliki nahaja na sedežu družbe Sunshine d.o.o., Celarčeva 8, 1000 Ljubljana. Potrošnik po potrditvi naročila prejme potrdilo o oddanem naročilu na svoj elektronski naslov. Potrošnik lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov info@sunshine.si
Dostava
V primeru nakupa blaga nad 69,00€ (strošek poštnine se ne upošteva) stroške pošiljanja plača ponudnik Sunshine d.o.o. V primeru nakupa pod 69,00€, znašajo stroški dostave 4,99€ (dostava s Pošto Slovenije). Naročeno blago vam bo dostavila Pošta Slovenije. Vsako ne dostavljeno naročilo, ki se pošilja preko Pošte Slovenije, vas bo na vaši pošti čakalo še 8 dni, preden se bo vrnilo. Kupec se z nakupom strinja, da se v namen lažje in hitrejše dostave na etiketi paketa dopiše telefonska številka. V kolikor kupec ne želi izpisa številke naj nas o tem pred dostavo obvesti.
Dostava na Hrvaško znaša 11,99€, v vse ostale države razen Republike Slovenije pa 29,99€.
Moja dostava – moja izbira Z zagotovitvijo mobilne telefonske številke v procesu nakupa vam Pošta Slovenije pošlje obvestilo s povezavo do spletne aplikacije Moja dostava – moja izbira. S storitvijo Pošte Slovenija Moja dostava – moja izbira lahko v zadnjem trenutku spremenite lokacijo in datum dostave paketa, ko je ta že na poti k vam. S SMS ali Viber sporočilom boste prejeli povezavo do spletne aplikacije, kjer boste lahko izbirali med 2/3 različnimi možnostmi dostave. Izberete lahko dostavo na dogovorjeno mesto (terasa/balkon, garaža, lopa, pod nadstreškom, pred vhodom … ), drug naslov, PS Paketomat, paketnik Direct4me, bencinski servis Petrol ali MOL ter celo izberete želen datum dostave.
Dodatne informacije Za dodatne informacije o statusu vašega naročila lahko sledite pošiljki na Sledenje pošiljk. Za pomoč uporabnikom glede dostave vam je na voljo kontaktni center Pošte Slovenije na e-naslovu: info@posta.si ali telefonski številki 080 14 00. Delovni čas: Pon.–pet: od 7.00 do 19.00 Sobota: od 8.00 do 13.00 Nedelja in prazniki: zaprto
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V primeru odstopa od pogodbe mora potrošnik, najkasneje v 14-ih dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago na naslov: Sunshine d.o.o., Celarčeva 8, 1000 Ljubljana, Slovenija. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Kupnino vrnemo nemudoma oziroma najpozneje v 14-ih dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. Sunshinie d.o.o. lahko zadrži vračilo prejetih plačil vse do prevzema vrnjenega blaga ali vse dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Kupec (potrošnik) v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. V kolikor je kupec poleg naročila prejel darilo, mora pri odstopu od pogodbe vrniti tudi tega pod enakimi pogoji kot preostalo blago.
Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je ta uporabil, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Vračilo očal
Pri vračilu očal (tj. korekcijskih očal) z vgrajenimi korekcijskimi stekli (očalnimi lečami), se šteje, da je izdelek blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika (43.č člen ZVPot) in je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam. Zaradi svoje narave blago ni primerno za vračilo in zaradi tega potrošnik nima pravice do odstopa od nakupa (vračila kupljenih izdelkov), razen če ni drugače opredeljeno. Stranke opozarjamo, da si izberejo okvir primerne velikosti in oblike glede na njihov obraz, saj obstaja verjetnost, da izbrani okvir ne bo optimalen in bo posledično neuporaben. Priporočamo, da se pred potrditvijo naročila o izbiri okvirja primernega za vaš obraz posvetujete z optikom. Virtualno ogledalo služi le kot pomoč pri izbiri očal in ne more biti pravo merilo, saj se lahko velikost očal in obraza razlikuje od posameznika.
Za korekcijska očala, za katera ste že oddali naročilo in so stekla že v postopku izdelave, a še niso bila odposlana, vračilo denarja za stekla ni možno. Vračilo denarja za stekla prav tako ni možno v primeru, da kupec naroči korekcijska očala brez dioptrije, a z vgrajenim blue blocker filtrom v samih očalnih lečah, saj takšno naročilo spada v kategorijo naročil, ki so bila izdelana po natančnih navodilih potrošnika in je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
Pogoj za pridobljen kredit oz. popust je določen znesek. V kolikor vračilo artikla zniža vrednost nakupa v tej meri, da kredit oz. popust ni več upravičen, se le ta odšteje pri vračilu artikla. Primer: Vrednost nakupa je bila 60€, akcija pri nakupu je bila SUNSHINE5 kar je zneslo pri plačilu 55€. V primeru da vrnete izdelke v vrednosti 20€, se kredit/popust ne upošteva več in se od tega zneska (vračila) odšteje, kajti do kredita/popusta niste več upravičeni.
Blago, kupljeno pri ponudniku, uporabnik uporablja na lastno odgovornost, pri čemer mora dosledno upoštevati navodila proizvajalca za pravilno uporabo, navodila strokovnjaka, ki je kontaktne leče uporabniku predpisal ter hoditi na redne okulistične preglede. Ponudnik ne odgovarja za morebitne zdravstvene težave povezane z uporabo blaga, kupljenega pri ponudniku. Vračilo izdelkov, kupljenih v optiki Sunshine.si, ni možno.
V primeru odstopa od kupoprodajne pogodbe – naročila, plačanega z bonom, se znesek, plačan z bonom, vrne v obliki dobroimetja na uporabniški profil kupca, ki je izkoristil bon. Če je bil nakup plačan z bonom in ostalimi sredstvi (doplačilo), se lahko kupec odloči, v kakšni obliki želi, da se doplačilo vrne (na TRR kupca ali v obliki dobroimetja na profil kupca).
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali garancijskem listu. Garancija se lahko uveljavlja ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Ponudnik je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 30 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.
Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije. Kupec se lahko obrne za informacijo o garanciji preko telefonske številke 041 933 626 ali preko elektronske pošte na info@sunshine.si
Stvarna napaka
Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake
Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot) določa, da mora prodajalec (Sunshine
d.o.o.) potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo. Prodajalec odgovarja za
stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna (37. Člen ZvPot):
1.če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2.če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec
kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3.če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene
oziroma predpisane;
4.če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen
če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima
pravico od prodajalca zahtevati, da:
• odpravi napako na blagu ali
• vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
• blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom (če je to mogoče) ali
• vrne plačani znesek. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje ureja
Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot).
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v dveh mesecih od odkritja stvarne napake, a najkasneje v roku dveh let odkar je bil izdelek izročen in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa Sunshine d.o.o. ne odgovarja več. Če napaka ni sporna mora Sunshine d.o.o. čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora Sunshine d.o.o. v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.
Reklamacija korekcijskih očal
Reklamacijo korekcijskih očal iz naslova stvarne napake lahko prijavite na info@sunshine.si V e-mail priložite še fotografijo svojega izvida in opišite vaš problem. Ko boste očala pošiljali v reklamacijo, v paket priložite vse, kar ste dobili ob naročilu (etui, krpica, demo leče za očala, embalažo,…). Na e-mail nam pošljite tudi svoje fotografije z očali (fotografija iz sprednje strani in iz strani). Na očalnih lečah s flomastrom označite kje se nahajajo vaše zenice, a le v primeru, da gre za progresivna očala (uporabite flomaster, ki je primeren za pisanje po očalnih lečah/steklu, da ne pride do poškodb očalnih leč). Če imate navadna korekcijska očala so slike dovolj. Dejanski odtenek barve očal lahko odstopa od barve oz. odtenka na prikazanih slikah, ki se nahajajo na spletni strani. Odstopanje se pojavi zaradi svetlobe. V takih primerih odgovornosti ne prevzemamo (reklamacija ni upravičena). V kolikor imate kakršenkoli dvom o barvi oz. odtenku očal, se obrnite na oddelek za podporo strankam, kjer bomo za vas preverili barvo in vam, v kolikor boste to želeli, tudi poslali fotografijo očal.
Reklamacija sončnih očal
Reklamacijo sončnih očal iz naslova stvarne napake lahko prijavite na info@sunshine.si V e-mail priložite še fotografijo očal in opišite težavo. Ko boste očala pošiljali v reklamacijo, v paket priložite vse, kar ste dobili ob naročilu (etui, krpico, embalažo,…). Dejanski odtenek barve očal lahko odstopa od barve oz. odtenka na prikazanih slikah, ki se nahajajo na spletni strani. Odstopanje se pojavi zaradi svetlobe. V takih primerih odgovornosti ne prevzemamo (reklamacija ni upravičena). V kolikor imate kakršenkoli dvom o barvi oz. odtenku očal, se obrnite na oddelek za podporo strankam, kjer bomo za vas preverili barvo in vam, v kolikor boste to želeli, tudi poslali fotografijo očal.
V kolikor je reklamacija odobrena, povrnemo tudi strošek poštnine do 4,99 €, kolikor znaša najvišja poštnina na sunshine.si.
Vrnjeno blago pošljite s Pošto Slovenije na naslov: Sunshine d.o.o., Celarčeva 8, 1000 Ljubljana.
Dodatni pogoji in navodila glede reklamacije sončnih in korekcijskih očal
Očala za modro svetlobo
Blueblocker leče vsebujejo posebno prevleko oz. filter za zaščito pred učinki prekomernega modrega sevanja. Nekateri uporabniki lahko občutijo blag modrikast odsev, ki je pri izbiri filtra za zaščito pred modro svetlobo običajen pojav. Strankam svetujemo, da se pred izbiro očal za modro svetlobo posvetujejo s svojim okulistom.
Cene
Vse cene v spletni trgovini Sunshine.si so navedene v EUR (€) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Kljub zagotavljanju ažurnosti in točnosti podatkov, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. Ker kupcu želimo zagotoviti kar se da najugodnejšo ceno je lahko cenik, objavljen na spletni strani drugačen od trenutnega in se lahko spreminja tudi večkrat dnevno. Sunshine.si si pridržuje pravico do preklica naročila, če pride do očitne ali stvarne napake, na primer glede cen, navedenih na spletnem mestu.
Opomba: Očalne leče niso na voljo kot samostojni artikel. Očalne leče lahko izberete le v kombinaciji s korekcijskim okvirjem ali s storitvijo zamenjave očalnih leč. Cenik očalnih leč je objavljen pod posameznim korekcijskim okvirjem. V primeru, da s košarice odstranite korekcijski okvir in opravite plačilo samo za očalne leče, vam bomo vrnili denar v skladu s pogoji poslovanja.
Vrhunska cena
Oznaka vrhunska cena pomeni ugodno ceno izdelka na ozemlju Republike Slovenije. V kolikor boste na slovenskem tržišču za enak proizvod pri konkurentih našli nižjo ceno, od naše odlične cene nas kontaktirajte in bomo odstranili ikono vrhunska cena ali znižali ceno proizvoda, v kolikor bo to mogoče.
Prečrtana cena
Prečrtana cena pri nekaterih izdelkih ni akcijska cena. Prečrtana cena predstavlja priporočeno maloprodajno ceno, ki jo predlaga proizvajalec, spodnja cena pa je naša redna cena, kar pomeni, da je pri teh izdelkih naša cena nižja, kot pa priporočena maloprodajna cena.
Prioritetno naročilo
Prioritetna naročila obravnavamo tako, da bodo naročila z oznako »prioritetno«, v primeru, da imamo na dan, ko ste oddali naročilo, veliko število naročil in ne bomo sposobni odposlati vseh paketov v enem dnevu, obravnavana prednostno, kar pomeni, da bodo šla prioritetna naročila na vrh seznama. S tem vam bomo zagotovili, da bo vaš paket odposlan pred ostalimi in bo pri vas v najkrajšem možnem času. Prioritetno naročilo velja oz. je možno le za izdelke, ki so na zalogi in da smo prejeli vaše plačilo (v primeru, da izberete plačilo v naprej). V kolikor izdelka ni na zalogi, vi pa ste izbrali prioritetno naročilo, bo vaše naročilo pripravljeno, ko bodo izdelki na zalogi (prioritetno), oz. takoj, ko prejmemo plačilo.
Pakete pakiramo do 13:00 vsak delovni dan od ponedeljka do petka. Prevzem paketov s strani DPD in Pošte Slovenije je ob 17:00. Doplačilo pri izbiri prioritetnega naročila znaša 2,99€ in je na voljo pri nakupu dodatkov za leče, sončnih očal ter korekcijskih okvirjev. Pri nakupu korekcijskih okvirjev z vgrajeno dioptrijo izbira prioritetnega naročila ni možna.
Ko paket odpošljemo ne odgovarjamo več za čas dostave, saj je končni čas dostave nato odvisen od dostavljavca paketa. Dostava v večini primerov traja 1-2 delovnih dni. Tudi v primeru, če izberete osebni prevzem na prevzemnih mestih.
Zavarovanje paketa
Zavarovanje paketa vam omogoča, da zavarujete svoj paket. Na ta način boste v primeru, da pride do poškodbe paketa pri transportu, zavarovani, kar pomeni, da bomo poškodovan paket sprejeli nazaj in vam na naslov, ki ste ga izbrali za dostavo, poslali nov paket (stroške dostave za ta paket prevzamemo mi). Pomembno: poškodovane pakete morate zavrniti. V primeru, da poškodovan paket vseeno sprejmete so pogoji za vračilo paketa drugačni. V tem primeru pošljete e-mail na info@sunshine.si vam pošljemo nadaljnja navodila. Doplačilo pri izbiri zavarovanja paketa znaša 1,99€ za vse izdelke.
Zaviti kot darilo
V kolikor želite, da vam izdelek zavijemo v darilo embalažo, izberite »Zavite kot darilo«. Strošek znaša 4,99€.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Sunshine d.o.o. spoštuje vašo pravico do zasebnosti in stremi h najvišji stopnji varstva vaših osebnih podatkov. Zato smo pri nudenju naših storitev preko te spletne strani zavezani k delovanju v skladu z zakoni in predpisi, ki opredeljujejo varovanje osebnih podatkov, zlasti v skladu z vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Zakonom o elektronskih komunikacijah ter Splošno uredbo EU o varstvu podatkov.
Podjetje se zavezuje, da bodo zbrani osebni podatki, ki jih boste posredovali preko spletne strani, uporabljeni v skladu s to Izjavo o varstvu osebnih podatkov, da vaših osebnih podatkov ne bo prodajalo, posojalo ali kakorkoli drugače posredovalo tretjim osebam, razen v zakonsko določenih primerih.
Vse o varstvu osebnih podatkov najdete pod zavihkom Politika zasebnosti.
Omejitev odgovornosti
Za zagotavljanje kakovosti storitev se ponudnik trudi zagotavljati pravilnost in ažurnost podatkov na spletni strani sunshine.si. Vseeno obstaja možnost napak pri vnosu podatkov, spremembi lastnosti artikla ali pri roku dostave. V tem primeru imajo uporabniki možnost, da odstopijo od pogodbe (naročila) ali izberejo zamenjavo artikla.
Uporabniki imajo možnost na spletni strani Sunshine.si objaviti komentar, ki pa ne sme biti nestrpen, žaljiv in zavajajoč. Ponudnik se v tem primeru omejuje od vseh odgovornosti in ima pravico neprimerne komentarje izbrisati.
Z nakupom potrjujete, da boste sledili napotkom in navodilom vašega očesnega zdravnika ali optika pri uporabi kontaktnih leč. Z nakupom tudi potrjujete, da oseba, ki bo nosila kontaktne leče redno opravlja preglede pri okulistu ter ji ni prepovedana nošnja kontaktnih leč. Osebe, ki bodo prvič nosile kontaktne leče morajo pred nakupom opraviti pregled pri očesnem zdravniku. Za zagotavljanje kakovosti storitev in varnosti z nakupom zagotavljate in jamčite ponudniku pravilnost vaših podatkov. Kupcu svetujemo, da uporablja proizvod v skladu z navodili in priporočili proizvajalca. Kupec se z nakupom strinja, da uporablja proizvod na lastno odgovornost in, da je seznanjen s pravilnim rokovanjem s kontaktnimi lečami.
Vsebina objavljena na spletni strani je zagotovljena s strani ponudnika, kot informativna storitev. Spletna stran ne vsebuje informacij o vseh očesnih boleznih, kot tudi ne vsebuje vseh zdravstvenih informacij, ki so relevantne očesnim potrebam. Informacije dostopne na spletni strani so le splošne informacije in so namenjene k spodbujanju komunikacije med vami in vašim očesnim zdravnikom. Spletna stran ne nudi medicinske diagnostike za nobenega posameznika in ne sme biti uporabljena kot nadomestek profesionalnim medicinskim nasvetom, diagnostiki in zdravljenju. Vsa specifična zdravstvena vprašanja, ki jih imate glede vašega zdravstvenega stanja, zdravljenja in diagnostike morate postaviti vašemu očesnemu zdravniku. Nikoli ne smete neupoštevati mnenja vašega zdravnika ali zavlačevati pri iskanju strokovnih informacij o vašem zdravju zaradi informacij dostopnih na ponudnikovi spletni strani. Razen izrecno in nedvoumno podanih informacij.
Pritožbe in spori
Sunshine d.o.o. (Sunshine.si) se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru kakršnihkoli težav se kupec lahko obrne na ponudnika storitve (Sunshine d.o.o.) preko telefonske številke 041 933 626 ali preko elektronske pošte na info@sunshine.si Pritožba se odda preko elektronske pošte na info@sunshine.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupne narave. Sunshine d.o.o. se zaveda, da je reševanje potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Sunshine d.o.o. si prizadeva za reševanje sporov izvensodno oziroma da se spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče v Ljubljani.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Sunshine d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Sunshine.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Postopek nakupa
Po pregledu ponudbe na spletni strani www.sunshine.si uporabnik najde izdelek, ki ga želi kupiti. Z direktnim klikom na izdelek pride na podrobnejši opis izdelka in lahko klikne na gumb »Dodaj v košarico«. Sistem ga obvesti, da je izdelek dodan v košarico in v primeru, da želi nadaljevati nakupovanje, klikne levo povezavo Nadaljuj z nakupovanjem ” in se vrne nazaj v spletno trgovino. Če želi zaključiti nakup, klikne desno povezavo ”Pojdi v košarico in sistem ga pripelje v nakupovalno košarico.
Na spletni strani www.sunshine.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo vsi izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na povezavo v obliki križca nad ceno in izdelek bo odstranjen. Če želi uporabnik nazaj na spletno stran www.sunshine.si mora klikniti na povezavo Nadaljuj z nakupom. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.
V primeru, da se uporabnik odloči kupiti vse izdelke, ki so v košarici mora klikniti povezavo desno spodaj Nadaljuj z naročilom. Na naslednjem zavihku »Dostava/Plačilo« mora uporabnik Izbrati način dostave. Sistem ga pelje na zavihek »Podatki za dostavo«, kjer je potrebno izpolniti vsa polja (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.
Cena izdelka, strošek poštnine, DDV in skupni znesek za plačilo so razvidni (na desni strani) v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo. Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in celotno vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb »Potrdi naročilo«. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst »Hvala za vaše naročilo«, številka naročila ter končni znesek. Uporabnik nato prejme še elektronsko sporočilo, ki potrjuje uspešnost naročila.
Virtualno ogledalo
Spletna stran www.sunshine.si z virtualnim ogledalom (virtual mirror) omogoča 3D pomerjanje očal preko kamere računalnika, pametnega telefona ali tablice. Uporaba virtualnega ogledala je prostovoljna in služi kot zagotavljanje boljše storitve. Video material se ne shranjuje na serverjih, shranijo se samo piškoti očal, ki so izbrane za pomerjanje. Virtualno ogledalo služi le kot pomoč pri izbiri očal in ne more biti pravo merilo, saj se lahko velikost očal in obraza razlikuje od posameznika. Sunshine d.o.o. zavrača kakršnokoli odgovornost pri napačni izbiri očal na podlagi izbire preko virtualnega ogledala.
Aplikacija za merjenje zenične razdalje (PD)
Aplikacija za merjenje zenične razdalje (PD) služi kot pomoč pri določitvi zenične razdalje.
Rezultati meritve so informativni, zato zavračamo kakršnokoli odgovornost pri napačni izmeri zenične razdalje oziroma morebitni razliki med zenično razdaljo, ki jo zmeri aplikacija in optik.
Za najbolj natančne meritve svetujemo uporabo kamere s HD resolucijo in natančno sledenje navodil. Slikovni material in rezultati meritev se ne shranjujejo in se po zapustitvi aplikacije avtomatično zbrišejo.
Koda za popust
Pri nakupih v spletni trgovini www.sunshine.si prinašajo kode za popust različne ugodnosti in popuste. Kode so časovno omejene in jih ni možno združevati z drugimi kodami, razen kjer je to izrecno navedeno. Kode so aktivne različno dolgo in se morajo izkoristiti v določenem časovnem roku, sicer so neveljavne. Določanje kod za popuste, njihove veljavnosti in aktivacije so prilagojeni poslovni politiki podjetja. Kode za popuste lahko najdete na spletni strani, Facebook strani, elektronskih sporočilih, letakih in drugih medijih oziroma oglaševalskih mestih. Za vsako kodo veljajo posebni pogoji, ki so zapisani na vidnem mestu v spletni trgovini ali drugih medijih oziroma oglaševalskih mestih. Kode oziroma popusti ne veljajo na že znižano in se med seboj izključujejo in se ne seštevajo. Ko v košarici vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno poravnati. Unovčenje popusta na sončna ali korekcijska očala velja za nakup največ petih različnih modelov za eno fizično osebo.
Opomba: Nobena akcija se ne nanaša na zamenjavo očalnih leč, oz. na naročila oddana po obrazcu za zamenjavo/vgradnjo očalnih leč.
Outlet ponudba
Velja do razprodaje zalog. Pridružujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne najave. Vse navedene cene so v evrih.
Namen politike zasebnosti je seznaniti, posameznike, stranke, uporabnike storitev, sodelavce, zaposlene in druge osebe (v nadaljevanju: »posameznik«), ki sodelujejo s podjetjem SUNSHINE D.O.O., Celarčeva 8, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju: »podjetje«) o namenih in pravnih podlagah ter pravicah posameznikov glede obdelave osebnih podatkov, ki jih izvaja naše podjetje.
V podjetju osebne podatke obdelujemo v skladu z evropsko zakonodajo, veljavno slovensko zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov (Zakon o varstvu osebnih podatkov) ter področno zakonodajo, ki nam daje pravno podlago za obdelavo osebnih podatkov.
Vsaka sprememba tega dokumenta bo objavljena na naši spletni strani. Z uporabo spletne strani potrjujete, da ste seznanjeni s celotno vsebino politike zasebnosti.
Upravljalec osebnih podatkov:
SUNSHINE d.o.o.
Celarčeva 8
1000 Ljubljana
Spletna stran: www.sunshine.si
e-pošta: info@sunshine.si
Namen in pravne podlage za obdelavo osebnih podatkov
Podjetje zbira in obdeluje vaše osebne podatke na naslednjih pravnih podlagah:
Za izvajanje nakupa blaga in storitev preko spletne trgovine
Podjetje obdeluje osebne podatke pri spletnem poslovanju v okviru spletne trgovine. Za izvedbo nakupa je nujna registracija. Ko uporabnik registrira uporabniški račun, s podjetjem sklene pogodbo o zagotavljanju storitev registriranim uporabnikom. Vrste osebnih podatkov, ki se pri registraciji uporabniškega računa obdelujejo so: ime, priimek, naslovi za dostavo, elektronski naslov, IP številka, telefonska številka, podatki o naročenih/kupljenih izdelkih, podatki o priljubljenih izdelkih, podatki o plačilih, podatki o pridobljenih popustih oziroma drug podatek, ki ga uporabnik posreduje v svoj profil.
V uporabniškem profilu se zabeležijo tudi parametri nakupa, ki omogočajo posamezniku lažji naslednji nakup, tako da se zabeleži npr. dioptrija ali poseben izdelek, ki ga bo posameznik predvidoma periodično kupoval.
V primeru registracije uporabniškega računa se osebni podatki shranjeni v uporabnikovem profilu. Poleg zgoraj navedenih namenov, se obdelujejo tudi za namene avtomatiziranega izpolnjevanja podatkov za izvedbo naročil, prikazovanja zgodovine nakupov, za namen ocenjevanja ponudbe, izboljšanja storitev in ponudbe spletne trgovine, dviga zadovoljstva kupcev ter za namene proučevanja uporabniških navad in za namen oblikovanja posebnih ponudb in ugodnosti namenjenih zgolj registriranim uporabnikom.
Pravna podlaga za obdelavo podatkov je pogodba. Rok hrambe je do izpolnitve namena pogodbe oz. do 6 let po prenehanju pogodbe, razen v primerih, ko pride med posameznikom in podjetjem do spora v zvezi s pogodbo. V takem primeru hrani podjetje podatke še 10 let po pravnomočnosti sodne odločbe, arbitraže ali sodne poravnave ali, če sodnega spora ni bilo, 6 let od dneva mirne razrešitve spora.
Za namen obveščanja posameznikov po elektronski pošti
Podjetje lahko, na podlagi opravljanja zakonite dejavnosti, stranke, kupce in uporabnike storitev na njihov elektronski naslov obvešča o svojih o storitvah, dogodkih, izobraževanjih, ponudbah in drugih vsebinah. Posameznik lahko kadarkoli zahteva prekinitev tovrstnega komuniciranja in obdelave osebnih podatkov ter prekliče prejemanje sporočil z uporabo povezave za avtomatsko odjavo v vsakokratni elektronski novici, ali nam pošlje elektronsko sporočilo z vsebino “ODJAVA“ na elektronski naslov info@sunshine.si
Pravni podlagi za obdelavo podatkov sta zakoniti interes in privolitev.
Podatki se bodo obdelovali do preklica prejemanja sporočil, oziroma do umika privolitve, oziroma do izpolnitve namena obdelave. Preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave na podlagi privolitve pred njenim preklicem.
Sodelovanje v nagradnih igrah
Podjetje lahko v primeru nagradnih iger oziroma spletnih akcij javno objavi ime in priimek tekmovalcev oziroma zmagovalcev na svoji spletni strani.
Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov je pogodba. Rok hrambe je do izpolnitve namena pogodbe oz. do 6 let po prenehanju pogodbe, razen v primerih, ko pride med posameznikom in podjetjem do spora v zvezi s pogodbo. V takem primeru hrani podjetje podatke še 10 let po pravnomočnosti sodne odločbe, arbitraže ali sodne poravnave ali, če sodnega spora ni bilo, 6 let od dneva mirne razrešitve spora.
Snemanje telefonskih pogovorov
V določenih primerih, kadar posameznik s podjetjem vzpostavi stik preko telefonske številke, podjetje z namenom zagotavljanja dokazov o poslovni komunikaciji oziroma ugotavljanja strank in dejstev ter okoliščin obravnavanih zadev, snema telefonske pogovore. Posameznik je o tem izrecno obveščen pred začetkom telefonskega pogovora. Snemanje telefonskih pogovorov se izvaja v skladu z zakonom, ki ureja elektronske komunikacije.
Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov je zakoniti interes. Rok hrambe posnetkov pogovorov je do izpolnitve namena oz. največ 6 mesecev.
Za namen preprečevanje zlorab
Na podlagi zakonitega interesa obdelujemo osebne podatke, kadar je to nujno potrebno za preprečevanje zlorab. Na podlagi zakonitega interesa osebne podatke obdelujemo po zaključku pogodbenega razmerja, v obdobju, ko je mogoče uveljavljati pravne zahtevke po pogodbi.
Za izvajanje pogodbe
V primerih, ko posameznik s podjetjem sklene pogodbo, ta predstavlja pravno podlago za obdelavo osebnih podatkov. Osebne podatke smemo tako obdelovati za sklenitev in izvajanje pogodbe, kot je npr. prodaja blaga in storitev, sodelovanje v različnih programih ipd. Če posameznik osebnih podatkov ne posreduje, podjetje ne more skleniti pogodbe, prav tako podjetje ne more izvesti storitve oziroma dostaviti blaga ali drugih produktov v skladu s sklenjeno pogodbo, saj nima potrebnih podatkov za izvedbo. Na tej podlagi obdelujemo samo in izključno tiste osebne podatke, ki so potrebni za sklenitev in pravilno izvajanje pogodbenih obveznosti.
Pravna podlaga za obdelavo podatkov je pogodba.
Rok hrambe je do izpolnitve namena pogodbe oz. do 6 let po prenehanju pogodbe, razen v primerih, ko pride med posameznikom in podjetjem do spora v zvezi s pogodbo. V takem primeru hrani podjetje podatke še 10 let po pravnomočnosti sodne odločbe, arbitraže ali sodne poravnave ali, če sodnega spora ni bilo, 6 let od dneva mirne razrešitve spora.
Zakoniti interes
Podjetje lahko osebne podatke obdeluje tudi na podlagi zakonitega interesa, za katerega si prizadeva. Slednje ni dopustno, kadar nad takimi interesi prevladajo interesi ali temeljne pravice in svoboščine posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, ki zahtevajo varstvo osebnih podatkov. V primeru uporabe zakonitega interesa podjetje opravi presojo skladno z zakonodajo. Obdelava osebnih podatkov posameznikov za namene neposrednega trženja se šteje za opravljeno v zakonitem interesu. Podjetje lahko obdeluje osebne podatke posameznikov, ki jih je zbralo iz javno dostopnih virov ali v okviru zakonitega opravljanja dejavnosti, tudi za namene ponujanja blaga, storitev, zaposlitev, obveščanja o ugodnostih, dogodkih ipd. Za dosego teh namenov lahko podjetje uporablja navadno pošto, telefonske klice, elektronsko pošto in druga telekomunikacijska sredstva. Za namene neposrednega trženja lahko podjetje obdeluje naslednje osebne podatke posameznikov: ime in priimek posameznika, naslov stalnega ali začasnega prebivališča, telefonsko številko in naslov elektronske pošte. Navedene osebne podatke lahko za namene neposrednega trženja podjetje obdeluje tudi brez izrecne privolitve posameznika. Posameznik lahko kadarkoli zahteva prekinitev tovrstnega komuniciranja in obdelave osebnih podatkov ter prekliče prejemanje sporočil preko povezave za odjavo v prejetem sporočilu ali posreduje zahtevek po elektronski pošti ali z redno pošto na naslov podjetja.
Pravna podlaga za obdelavo podatkov je zakoniti interes. Podatki se bodo obdelovali do preklica prejemanja sporočil, oziroma do izpolnitve namena obdelave. Preklic ne vpliva na zakonitost obdelave na podlagi privolitve pred njenim preklicem.
Obdelava na podlagi privolitve oz. soglasja
Če podjetje nima pravne podlage izkazane na osnovi zakona, pogodbene obveznosti, zakonitega interesa ali zaščite življenja posameznika, sme posameznika zaprositi za privolitev oz. soglasje. Tako lahko obdeluje določene osebne podatke posameznika tudi za naslednje namene, kadar posameznik poda za to soglasje:
Če posameznik poda soglasje za obdelavo osebnih podatkov in v nekem trenutku tega več ne želi, lahko zahteva prekinitev obdelave osebnih podatkov z zahtevkom po elektronski pošti ali z redno pošto na naslov podjetja.
Izjemoma lahko podjetje zavrne zahtevo za izbris iz razlogov iz Splošne uredbe: uresničevanje pravice do svobode izražanja in obveščanja, izpolnjevanje pravne obveznosti obdelave, razlogi javnega interesa na področju javnega zdravja, nameni arhiviranja v javnem interesu, znanstveno- ali zgodovinsko raziskovalne nameni ali statistični nameni, izvajanje ali obramba pravnih zahtevkov.
Pravna podlaga za obdelavo podatkov je privolitev. Podatki se bodo obdelovali do preklica oziroma do umika privolitve oziroma do izpolnitve namena obdelave. Preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave na podlagi privolitve pred njenim preklicem. Po prejemu preklica ali zahteve za izbris se podatki izbrišejo najkasneje v 15 dneh. Podjetje lahko te podatke izbriše tudi pred preklicem, kadar je bil dosežen namen obdelave osebnih podatkov ali če tako določa zakon.
Obdelava je potrebna za zaščito življenjskih interesov posameznika
Podjetje lahko obdeluje osebne podatke posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, v kolikor je to nujno za zaščito njegovih življenjskih interesov. V nujnih primerih lahko podjetje poišče osebne podatke posameznika, preveri ali ta oseba obstaja v njegovi zbirki podatkov, preuči njegovo anamnezo, predpisana zdravila in izdelke ali naveže stik s posameznikom oz. z njegovimi svojci, za kar podjetje ne potrebuje posameznikove privolitve. Navedeno velja le v primeru, ko je to nujno potrebno za zaščito življenjskih interesov posameznika.
Hramba in izbris podatkov
Podjetje bo hranilo osebne podatke le toliko časa, dokler bo to potrebno za uresničitev namena, zaradi katerega so bili osebni podatki zbrani in obdelovani. V kolikor podjetje podatke obdeluje na podlagi zakona, jih bo hranilo za obdobje, ki ga predpisuje zakon. Pri tem se nekateri podatki hranijo v času sodelovanja s podjetjem, nekatere podatke pa je treba hraniti trajno. Osebne podatke, ki jih podjetje obdeluje na osnovi pogodbenega odnosa s posameznikom, podjetje hrani za obdobje, ki je potrebno za izvršitev pogodbe in še 6 let po njenem prenehanju, razen v primerih, ko pride med posameznikom in podjetjem do spora v zvezi s pogodbo. V takem primeru hrani podjetje podatke še 10 let po pravnomočnosti sodne odločbe, arbitraže ali sodne poravnave ali, če sodnega spora ni bilo, 5 let od dneva mirne razrešitve spora. Tiste osebne podatke, ki jih podjetje obdeluje na podlagi osebne privolite posameznika ali zakonitega interesa, bo podjetje hranilo do preklica privolitve ali do zahteve za izbris podatkov. Po prejemu preklica ali zahteve za izbris se podatki izbrišejo brez nepotrebnega odlašanja. Podjetje lahko te podatke izbriše tudi pred preklicem, kadar je bil dosežen namen obdelave osebnih podatkov ali če tako določa zakon. V primeru uveljavljanja pravic posameznika podjetje hrani osebne podatke tega posameznika, dokler o zadevi ni pravnomočno odločeno, po pravnomočnosti pa skladno s pravnomočno odločitvijo v zadevi.
Izjemoma lahko podjetje zavrne zahtevo za izbris iz razlogov, kot so: uresničevanje pravice do svobode izražanja in obveščanja, izpolnjevanje pravne obveznosti obdelave, razlogi javnega interesa na področju javnega zdravja, nameni arhiviranja v javnem interesu, znanstveno- ali zgodovinsko raziskovalni nameni ali statistični nameni, izvajanje ali obramba pravnih zahtevkov. Po preteku obdobja hrambe mora podjetje osebne podatke učinkovito in trajno izbrisati ali anonimizirati, tako da jih ni več mogoče povezati z določenim posameznikom.
Uporabniki osebnih podatkov, iznos podatkov in avtomatizirano sprejemanje odločitev
Med uporabnike podatkov sodijo pogodbeni obdelovalci, ki jih najamemo, da za nas opravljajo določene obdelave osebnih podatkov. Sodelujemo predvsem z vzdrževalci infrastrukture, vzdrževalci informacijskih sistemov, ponudniki e-poštnih in SMS storitev in ponudniki programske opreme, storitev v oblaku, ponudniki družabnih omrežij, ponudniki računovodskih storitev, ponudniki oglaševalskih orodij in ponudniki klicnega centra za upravljanje in snemanje klicev.
Sodelujemo tudi s ponudniki, ki so nujni za zagotavljanje storitev in nastopajo v vlogi samostojnih upravljalcev, kot so ponudniki opravljanja s plačilnimi sistemi, transportni in dostavni ponudniki.
Posameznik ima pravico zahtevati dodatne informacije o tem, katerim (zunanjim) uporabnikom so bili sporočeni vaši osebni podatki in kateri podatki so bili posredovani. Seznam pogodbenih obdelovalcev in drugih samostojnih upravljavcev se redno posodablja.
Informacije o prenosih osebnih podatkov v tretjo državo
Osebnih podatkov ne iznašamo v tretje države (države izven članic EU ter Islandije, Norveške in Liechtenstein) in v mednarodne organizacije, razen v primerih uporabe družabnih omrežij, ko se podatki lahko izvažajo v ZDA, pri čemer so razmerja s pogodbenimi obdelovalci iz ZDA urejena na podlagi standardnih pogodbenih klavzul, ki jih je sprejela Evropska komisija in/ali zavezujočih poslovnih pravil potrjenih s strani EU.
Avtomatiziranega sprejemanja odločitev, kakor tudi oblikovanja profilov, ne izvajamo.
Piškotki
Naša spletna stran deluje s pomočjo t.i. piškotkov (angl. cookies), ki so pomembni za zagotavljanje spletnih storitev, uporabljajo pa se za shranjevanje podatkov o stanju posamezne spletne strani, za pomoč pri zbiranju statistik o uporabnikih in obiskanosti spletnega mesta, itd. Spletna stran uporablja nujne piškotke, ki se naložijo takoj, za vse ostale piškotke pa potrebujemo vašo privolitev, ki jo lahko kadarkoli spremenite. Piškotke, ki jih brskalnik shrani, lahko posameznik izbriše.
Seznam aktualnih piškotkov si lahko preberete na naši spletni strani.
Varovanje podatkov in točnost podatkov
Podjetje skrbi za informacijsko varnost in varnost infrastrukture (prostorov in aplikativno sistemske programske opreme). Naši informacijski sistemi so med drugim zaščiteni s protivirusnimi programi in požarnim zidom. Uvedli smo ustrezne organizacijsko tehnične varnostne ukrepe, namenjene varstvu osebnih podatkov pred naključnim ali nezakonitim uničenjem, izgubo, spreminjanjem, nepooblaščenim razkrivanjem ali dostopom ter pred drugimi nezakonitimi in nepooblaščenimi oblikami obdelave. V primeru posredovanja posebnih vrst osebnih podatkov, jih posredujemo v šifrirani obliki in zaščiteni z geslom.
Posameznik je sam odgovoren, da svoje osebne podatke posreduje varno in da so posredovani podatki točni in verodostojni.
Pravice posameznika v zvezi z obdelavo njegovih osebnih podatkov
Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico zahtevati dostop do osebnih podatkov in popravek ali izbris osebnih podatkov ali omejitev obdelave v zvezi z njim ter pravico do ugovora obdelavi in pravico do prenosljivosti podatkov. Zahteva posameznika se obravnava skladno z določbami Splošne uredbe.
Vse navedene pravice in vsa vprašanja, lahko uveljavljate z zahtevkom, poslanim na naš naslov. Na vaš zahtevek bomo odgovorili brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje v enem mesecu po prejemu zahteve. Ta rok se lahko ob upoštevanju kompleksnosti in števila zahtev podaljša za največ dva dodatna meseca. O tem boste obveščeni, skupaj z razlogi za zamudo. Uveljavljanje pravic je za vas brezplačno, vendar pa vam lahko zaračunamo razumno plačilo, če je zahteva očitno neutemeljena ali pretirana, zlasti, če se ponavlja. V takšnem primeru lahko zahtevo tudi zavrnemo. V tem primeru vas bomo seznanili z razlogi za zavrnitev ter z vašo pravico do pritožbe pri nadzornem organu. V primeru dvoma o vaši identiteti lahko od vas zahtevamo dodatne informacije, ki jih potrebujemo za ugotovitev vaše identitete.
Pravico do vložitve pritožbe pri nadzornem organu lahko uveljavljate pri:
Informacijskemu pooblaščencu Republika Slovenija na naslovu Dunajska 22, 1000 Ljubljana
Zadnja sprememba splošnih pogojev poslovanja: 1.1.2025
Več kot 50.000 zadovoljnih strank
Brezplačna dostava na 55€
Express dostava do tvojih vrat
Enostavno vračilo